onsdag 9. september 2009

Fotograf søkes

Nå som hverdagen slår inn for fullt og høsttravelheten har bredt seg over oss har vi innsett noe ganske viktig: Vi trenger en fotograf til!


Hovedoppgaven din vil være å ta bilder og levere dem til oss, og det er derfor en fordel om du...
- Har speilreflekskamera eller kamera med tilsvarende bildekvalitet
- Ha en viss erfaring med foto, f.eks. å se om en bildesetting funker
- Kjenner til fenomenet gatemoteblogging, spesielt Trønderhunter og hvordan vi gjør det
- Er engasjert, utadvendt og har godt humør - og guts til å ta kontakt med fremmede på gata


Er du moteinteressert, har litt erfaring med foto og oppholder deg mye i midtbyen eller andre steder med mye folk er dette noe som passer godt for deg, og vi setter utrolig pris på det om noen har lyst til å samarbeide med oss. Vi oppfordrer særlig de over 18 til å ta kontakt, så vi kan få utvidet feltet vårt til å også dekke aldersgrense-arrangementer.

Synes du dette høres interessant ut kan du skrive et par linjer i kommentarboksen, på trønderhunter-pagen eller til tronderhunter@live.no , så får vi se om vi finner den rette ;-)

Ellers setter vi kjempestor pris på de godt tilbakemeldingene på intervjuet - dette er noe vi kommer til å satse med på utover høsten. Derfor har vi også en liten oppfordring: Har du en stilig venninne, kompis, nabo eller tante som kan passe for et stilintervju - let us know! Vi tar også imot tips om konserter, loppamarkeder eller andre ting som kan være av interesse, send gjerne en mail eller legg igjen en kommentar.

Fride og Hanna

5 kommentarer:

  1. Oi, jeg kan gjerne ta den jobben!
    går media på katta, så har kamera og ferdigheter, og tilbringer hele dagen i midtbyen ;)
    Er ikke akkurat særlig sjenert, og vil nok ikke ha problemer med å stoppe folk på gata -sånt lærer vi på skolen,vett:p

    tone_t92@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg ble så utrolig glad når jeg leste dette innlegget, for jeg kan godt tenke meg å knipse bilder for dere. Jeg går på Strinda, som med det første kanskje høres litt ekkelt ut, men jeg lover at jeg ikke ser ut som resten av mengden. Jeg har speilreflekskamera, er interessert i foto og mote, og jeg har media som valgfag på skolen. Det skal heller ikke bli no' problem med å stoppe folk på gata, hvis de er fine nok!
    (Også kjenner jeg Hanna litt, hun er søt)

    renate_eggan@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Tips til blogg-emne/bra stil:

    Synes ei som jobber på Synsam Byhaven har en helt egen gjennomført stil!
    Alltid delikat og med mye smykker som er "henne", tøff og korthåra lyslugg,-en bra abassadør for briller. Briller kan være fint!
    Flink i jobben sin er hun også!

    SvarSlett
  4. jeg vil veldig gjerne ta bilder for dere :)

    www.mariahthekid.com
    www.mariah-blogg@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Kan også ta bilder for dere :) Går mk og har en en interesse for gatestil. Er ikke 18 enda, men blir det om 11 dager. hoho. ikke at det er SÅ my steder for de under 18. jeg har speilrefleks.

    www.itsmyshow.blogg.no
    heidimy@live.no

    SvarSlett