mandag 19. august 2013

Er du nye Trønderhunter?


I høst har jeg flyttet vekk fra min kjære barteby pga studier, og trenger derfor en Trønderhunter-arvtager.
Bloggen har enda mye ubrukt potensiale, og er et prosjekt jeg, og forhåpentligvis også dere, har hatt mye glede av.
Trønderhunter har i tillegg gitt meg utrolig mange gode kontakter og muligheter, som for eksempel jobb som bloggfotograf for Høyer Trondheim, Mote- og Shoppingskribent i Natt&Dag, samarbeid med HK Reklamebyrå og flere oppdrag som eventfotograf.

Bor du i Trondheim, har et kamera og synes det er gøy å peoplewatche? La Trønderhunter leve! Jeg vil da gi fra meg navnet og ansvaret, samt gi fullstendig frie tøyler for bloggens videre utvikling, såfremt trøndersk gatemote og folkeliv står i fokus.

Kontakt meg på mail: tronderhunter@live.no hvis du er interessert, så håper jeg å høre fra deg.

Tusen takk for mange fine år, og takk for meg!
Fride

2 kommentarer:

  1. Håper virkelig noen vil ta over, for dette prosjektet trenger Trondheim! Skulle ønske jeg kunne melde meg selv, men jeg tviler på at jeg har potensialet til dette. Ei heller et kamera..

    Lykke til videre!

    SvarSlett
  2. Best of luck to you. I'm looking forward to seeing what you do with the blog.

    Lauren@Styleseer

    SvarSlett